[contact-form-7 id="5994" title="הרשמה לרשימת תפוצה"]
לרות ולעורכת דין שלי, למלאכית בתקופה הכי קשה בחיי. רות היקרה, לא יכלתי לבקש מקצועיות ואנושיות יותר מזו הקיימת מצידכן. באמצע המסע חייבת לומר לכן תודה ושנה
רות יקרה שלום, רציתי לספר לך שביום רביעי האחרון, א' באדר א', אני ו… התגרשנו כדמו"י ברבנות בת"א. רציתי להודות לך מקרב לב על ליווי מקצועי, רגיש ואמפטי לאורך
רוצה להודות מעומק ליבי על עבודתכם הנפלאה והמקצועית. תודה אישית ענקית לאלינה ורות וכמובן לצוות כולו! ג.ג.
איך מסכמים שנה? אתחיל בלומר שאין מספיק מילים שיתארו את ההודיה שלי כלפיכם על התמיכה, הליווי הצמוד והמקצועי שקיבלתי ממכם.
זו שנה שהלכתם איתי יד ביד באומץ ובנחישות ועמדתם אותו בחזית מול כוחות החושך
לרות היקרה! אישה מדהימה, עורכת דין משכמה ומעלה, אישה יפיפיה, כחמה ואינטליגנטית ובעיקר אדם שמבין אותך מהרגע הראשון. בזכות התמיכה שלך ושל ליטל מרגישה שזכיתי בחיים
רותי וליטל, ברגישות, נחישות ומקצוענות אתן מובילות אותי (שוב) לניצחון והגשמת האמת שלי! אתן נהדרות. תודה מכל הלב! ש.ב
רות היקרה, איזה מסע עברנו יחד… הגעתי אליך כשהקרקע נשמטה לי מתחת לרגליים. ככה, בלי שום התראה מוקדמת – הבית שלי, העוגן שלי – עמד על סף פירוק. ואם זה לא