עו"ד רות, המון תודה על העזרה והיחס החם ברגעים קשים ביותר…
א.ב.
18 דצמ, 2012
אני נישאר מרוצה ואסיר תודה
רותי היקרה.
אפתח בלומר שאני מרגיש (מה מרגיש, יודע שאני) בר מזל שהגעתי למשרדך. לאחר שנים רבות של טיפול מסור בחסויה, שלא כאן המקום לפרט את מסכת חייה הקשים והאומללים,
21 מרץ, 2017
5 שנים זה לא הולך ברגל
לבנות המשרד הכי "שאפות", הכי מתוקות, הכי מפרגנות הכי…הכי…הכי… אני מודה לכן על הטיפול בי. 5 שנים זה לא הולך ברגל. ליוויתן אותי בדרך החתחתים שהלכתי: נאוה הקולית