צהרים טובים רות,
היום ניתן תוקף להסכם הגירושין .
רציתי להודות לך על עזרתך הרבה והסבלנית בתהליך,
על הצלחתך להביא עבורי את המיטב שניתן בסיטואציה זו
ולא רק בהקשר הכספי.
הרגשתי שאת קשובה ומסייעת מניסיונך הרב וממקצועיותך.
כמובן תודה גדולה לכל שאר הצוות המקצועי במשרד
שהייתי איתן בקשר ( מיכל רובינזון בעיקר ).
תבוא עליכן הברכה
תודה רבה רבה ק.ב.
רותי יקרה, ליווית אותי כעורכת דין במשפט מורכב וארוך שהתנהל 4 שנים והגיע בימים אלה לסיומו. נפלה בחלקי הזכות להתבונן בך בהערצה גדולה, נלחמת עבורי בדיונים שנערכו
רותי ושלי היקרות תודה רבה על הטיפול המסור לאורך כל הדרך, וכמובן – על הזכיה בתיק. מקווים שנמשיך להתראות אך רק בשמחות ! משפחת א.
לרות וליאת היקרות משהו קטן ומתוק להודות על תקופה בה אתן מלוות אותי עם המון הכלה אכפתיות עידוד רצון טוב אמיתי וכנה מודה לכן על מה שהתקדם עד
