אומרים שעורכי דין רוצים כסף ולא את טובת הלקוח. אז אומרים. בכל אופן זו לא החוייה שלי מול המשרד שלכם. אני נמצאת איתכם מאמצע 2012, בתהליך גירושין לא פשוט בכלל, והדבר הכי בולט
לעו"ד רות דיין תודה רבה על היעוץ אתמול, על המילים הטובות המחזקות ועל התמיכה שלך, של גיטי ושל צוות המשרד. שלחת אותי עם הרבה שיעורי בית, אין לי בעצם מה למהר אבל
רות וליאת היקרות וכל הצוות, "כל אדם צריך שתהיה לו איזו מצרים, להיות משה עצמו מתוכה ביד חזקה, או בחריקת שיניים" (אמנון ריבק) וכל אחד צריך משרד וצוות כמותכן
