לורד רותי וכל הצוות, תודה מכל הלב על כל העבודה והמאמץ שאתם משקיעים !! כל הכבוד על התוצאות !! אתם אכפתיים, מקצוענים, ונותנים הרגשה טובה ללקוח.
ממני ג´.מ
לרות וליאת היקרות
משהו קטן ומתוק
להודות על תקופה
בה אתן מלוות אותי
עם המון הכלה
אכפתיות עידוד
רצון טוב
אמיתי וכנה מודה לכן על מה
שהתקדם עד
01 ספט, 2002
לכל אדם יש תיק
לעו"ד רות דיין – רצינו לכתוב לך כמה מילות הערכה על תשומת הלב האישית והחמה על המסירות ובעיקר על ההקשבה וכמובן על העבודה הראויה למחמאה. מספרים…שלכל אדם יש תיק על
12 פבר, 2020
כמה טוב הביטחון שאני בידיים טובות, נכונות ומנצחות
רות, טלי ויערה היקרות,
כמה טוב שאתן קיימות.
כמה טוב שאתן איתי.
כמה טוב הביטחון שאני בידיים טובות,
נכונות ומנצחות.
רות, החכמה עם הלב הענק.
ה- DNA של המשרד
אנו משתמשים בעוגיות כדי לשפר את חוויית הגלישה שלך. מדיניות פרטיות