אנחנו רוצים להודות לך מכל הלב. אנחנו מאד מעריכים אותך, את אישיות מאד מרשימה ומיוחדת ומעל הכל את בת אדם אותנטית ואנושית. אנחנו גם רוצים להודות לשלי המקסימה על היחס המקסים. מאחלים לכולכם את כל הטוב וחג אורים שמח.
לרות ואלינה היקרות,
לפני כשש שנים, כשנכנסו למשרדך לראשונה, ידענו שלפנינו דרך ארוכה ולא הסתרת את העובדה שאין הרבה סיכוי להצליח בה.
אבל הרגשנו שאם יש מישהו שיכול
26 מאי, 2015
רוצה להודות מעומק ליבי
רוצה להודות מעומק ליבי על עבודתכם הנפלאה והמקצועית. תודה אישית ענקית לאלינה ורות וכמובן לצוות כולו!
ג.ג.
01 מרץ, 2011
נותנים הרגשה טובה ללקוח
לורד רותי וכל הצוות, תודה מכל הלב על כל העבודה והמאמץ שאתם משקיעים !! כל הכבוד על התוצאות !! אתם אכפתיים, מקצוענים, ונותנים הרגשה טובה ללקוח.
ממני ג´.מ
אנו משתמשים בעוגיות כדי לשפר את חוויית הגלישה שלך. מדיניות פרטיות