לרות המלאכית היפה שלי,
העו"ד שלי, הפסיכולוגית שלי, החברה עם שק הנתינה ללא התחתית!
אף בעל מקצוע בעולם לא יכול ולא יוכל אי-פעם לתת את מה שאת נותנת!
בין אם זה
01 ספט, 2003
מסמלת עבורי ערך
לרותי חברות היא ערך ואת מסמלת עבורי ערך ולא עוד עו"ד.
ש.ר.
01 מאי, 2005
שוכנעתי שיש על מי לסמוך
הי רות, רציתי לומר תודה על הפגישה. מעבר לשליטה בחומר והפן המקצועי שהפגנת הגישה האנושית והרוח שבה התנהלה הפגישה הרשימו אותי מאד. אני מאוד מקווה שלא אזדקק לשרותיך המקצועיים
אנו משתמשים בעוגיות כדי לשפר את חוויית הגלישה שלך. מדיניות פרטיות