רות יקרה שלום,
רציתי לספר לך שביום רביעי האחרון, א' באדר א', אני ו… התגרשנו כדמו"י ברבנות בת"א.
רציתי להודות לך מקרב לב על ליווי מקצועי, רגיש ואמפטי לאורך כל התקופה (קצת יותר משנתיים).
מאחלת לך ולבני ביתך הרבה בריאות ושמחה.
נ.פ.
היי רות,
תודה מקרב לב על כל העזרה, התמיכה, ההבנה, ובעיקר הלחימה העיקשת עבור בני XXX ועבורי. רוצה להאמין שהמצב ירגע וישתפר לטובת XXX.
מודה לך, לאלינה, לניצן ולשלי מכל
29 ספט, 2016
תודה מיוחדת על הטיפול המסור בענייני
לרות/ליאת ולכל הכוח הנשי, החזק והיפה ביותר…
מאחלת לכולכן שנה רצופה הצלחות והשגים, בזכות המקצועיות, הנחישות, הסבלנות והאכפתיות שלכן! הרבה בריאות, רוגע, שלווה ואהבה.
אנו משתמשים בעוגיות כדי לשפר את חוויית הגלישה שלך. מדיניות פרטיות