היי רות,
תודה מקרב לב על כל העזרה, התמיכה, ההבנה, ובעיקר הלחימה העיקשת עבור בני XXX ועבורי. רוצה להאמין שהמצב ירגע וישתפר לטובת XXX.
מודה לך, לאלינה, לניצן ולשלי מכל הלב.
תודה רבה יום מקסים ר.ב.
לעו"ד רות דיין וולפנר! תודה – היא מילה יפה והמשמעות שלה גדולה. מילה עם ערך לאדם שיודע לתת תשומת לה אפילו שהיא קטנה כשמטרתך היא אחת לתת ולעזור. תודה על ההקשבה וסבלנות.
רציתי שוב להגיד תודה על כל העבודה הקשה, ההקרבה הרבה והאנושיות האמיתית מצידכם. לא חסכתם במאמצים ובנכונות לתת מעצמכן מעל ומעבר. אני עדיין לא מעכל את גודל הניצחון וההצלחה…
הרגע השופט חתם ואישר את ההסכם, אני יושב בחניה מעכל ונרגע. רוצה להודות על הכל, פגשת בי במצב של של ״אחרי תאונה חזיתית עם משאית״ אני במקום אחר עכשיו למרות שיש לי עוד דרך
