לרותי הרבה הרבה תודה ! תודה שידעת להיות החברה הכי טובה כשהיה צריך ועורכת דין קשוחה ברגע שאחריו.
ש.מ.
11 ספט, 2016
אני רוצה להגיד לך דבר אחד שנתן לי להרגיש מאוד טוב בעבודה איתך
היי רותי,
אני רוצה להגיד לך דבר אחד שנתן לי להרגיש מאוד טוב בעבודה איתך.
למרות שאת עובדת לפי חיוב שעות בכל זאת דחפת לכיוון הסכם סופי ולא התנהלות ארכה בבתי משפט
26 מאי, 2015
רוצה להודות מעומק ליבי
רוצה להודות מעומק ליבי על עבודתכם הנפלאה והמקצועית. תודה אישית ענקית לאלינה ורות וכמובן לצוות כולו!
ג.ג.
אנו משתמשים בעוגיות כדי לשפר את חוויית הגלישה שלך. מדיניות פרטיות