רותי רציתי להגיד לך תודה רבה רבה.
אחרי שנתיים של לשבת באולם המתנה ולחכות שהחיים שלי יתחילו, אני סוף סוף מתחילה להתקדם.
זה לא היה קורה בלעדייך וכשהיית איתי בדיון,
14 דצמ, 2017
הרגשתי רצון להודות לך על הערכתי
רות יקרה,
בהכרת תודה עמוקה לך על דאגתך ל-י' ומשפחתה. הרגשתי כעת להודות לך בסיום של הגירושין, אחרי שכל הנושאים הכספיים הסתיימו בין י' ל-ד' תודה לאל! ומתוך כך הרגשתי
07 מאי, 2020
תודה על הנוכחות המיוחדת והמהפנטת
רות היקרה,
"וזה הרגע הנה באה השעה…" ♥
שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה… לומר תודה!
תודה על שליווית אותי בתקופה הקשה ביותר…
אנו משתמשים בעוגיות כדי לשפר את חוויית הגלישה שלך. מדיניות פרטיות