תודה ענקית מקרב לב על כל הטיפול המקצועי
01 מרץ, 2013
שתף:
רותי יקרה, באופו סימלי עם בוא האביב וחג החירות, מגיעה הסאגה לקיצה. תודה ענקית מקרב לב על כל הטיפול המקצועי והאנושי, תשומת הלב וההשגים. בהזדמנות זו מאחל לך פסח שמח,
ג.ש.
רותי,
תודה רבה על ייצוג מקצועי ומדויק.
מאחלת לך עוד המון הצלחות
מ.ד 8/10/18
01 יונ, 2013
התגלית כעו"ד יוצאת דופן מן השורה הראשונה
רות יקרה, זכיתי להכירך לפני כשנה, בנסיבות לא מחייכות במיוחד. התגלית כעו"ד יוצאת דופן מן השורה הראשונה, מקצועית והגונה. אבל…מעל הכל היית אדם..אדם הקשוב ללקוח כמו
18 דצמ, 2012
אני נישאר מרוצה ואסיר תודה
רותי היקרה.
אפתח בלומר שאני מרגיש (מה מרגיש, יודע שאני) בר מזל שהגעתי למשרדך. לאחר שנים רבות של טיפול מסור בחסויה, שלא כאן המקום לפרט את מסכת חייה הקשים והאומללים,
אנו משתמשים בעוגיות כדי לשפר את חוויית הגלישה שלך. מדיניות פרטיות