בוקר טוב אישה נהדרת.
וידוי קטן: אתמול, מסיבות כאלה ואחרות, הגעתי אליכן במצב רוח מדוכדך למדי. מהסוג שלא באמת משתלב באירועים חברתיים גדולים, מקסימום חברה טובה.
אבל
01 אפר, 2012
ההקרבה הרבה והאנושיות האמיתית מצידכם
רציתי שוב להגיד תודה על כל העבודה הקשה, ההקרבה הרבה והאנושיות האמיתית מצידכם. לא חסכתם במאמצים ובנכונות לתת מעצמכן מעל ומעבר. אני עדיין לא מעכל את גודל הניצחון וההצלחה…
14 דצמ, 2020
המון תודות עבור עבודה מקצועית ומאומצת
לרות ושלי,
המון תודות עבור עבודה מקצועית ומאומצת, ולא פחות חשוב על יחס אישי ואנושי.
מאחל לכן, וליקרים לכן, שנה טוב ומתוקה, וברוח ימים אלו במיוחד הרבה בריאות.
שיהיה
אנו משתמשים בעוגיות כדי לשפר את חוויית הגלישה שלך. מדיניות פרטיות