רותי וליטל היקרות,
תתגמדנה המילים ותקצר היריעה מלהביע מילות תודה והערכה על הידע והמקצועיות שלכן, הדיוק, המשפטנות הגבוהה, על כל שעה ושעה, על כל דמעה וכל חיוך שהוצאתן ממני, על תשומת הלב האישית והחמה על היסודיות וההתחשבות בכל פרט, על המסירות, היחס האישי והסבלנות אין-קץ. נתתן לי להרגיש שאכפת לכן. לא "עוד תיק במשרד". שאתן קשובות ומאמינות בי. מהרגע הראשון שנכנסתי למשרד הרגשתי שאני בידיים הכי טובות ושביחד כאן כדי לצלוח תקופה לא פשוטה ולנצח, והוכחתן שאפשר לנצח גם בלי לצעוק ולהתלהם, ואם לא היה זה בדלתיים סגורות הייתי שרה בקולי קולות את שיר הניצחון (לא הפרזתן בתיאור האושר, קפיצות השמחה והכרת התודה). תודה על הכל ועוד, אתן חלק מהלב והמשפחה.
אוהבת, מעריכה ומחקבת. ש.ב.
הרגע השופט חתם ואישר את ההסכם, אני יושב בחניה מעכל ונרגע. רוצה להודות על הכל, פגשת בי במצב של של ״אחרי תאונה חזיתית עם משאית״ אני במקום אחר עכשיו למרות שיש לי עוד דרך
רות שלום אני רוצה להודות לכם על ערב הלקוחות שערכתם. הערב היה מהנה ומזמין. היה נחמד לפגוש את כל הצוות וההרצאה המבדרת היתה בהחלט חידוש מרענן. שוב תודה על
לורד רותי וכל הצוות, תודה מכל הלב על כל העבודה והמאמץ שאתם משקיעים !! כל הכבוד על התוצאות !! אתם אכפתיים, מקצוענים, ונותנים הרגשה טובה ללקוח. ממני ג´.מ
