עו"ד רות דיין-וולפנר

דף הבית משרד עורכי דין רות דיין > עו"ד רות דיין-וולפנר

עורכת דין רות דיין-וולפנר, עו"ד גירושין, עומדת בראש משרד עו"ד רות דיין המדורג מאז שנת 2006 ע"י חברת דן אנד ברדסטריט (D&B) וחברת BDI, בצמרת המשרדים בתחום דיני המשפחה.

המשרד אשר נוסד ע"י עורכת דין דיין-וולפנר בשנת 1998, בצמיחה והתפתחות מתמדת וכיום הינו אחד המשרדים הגדולים בתחום דיני המשפחה.

המשרד מעסיק צוות נרחב של עורכות דין ומשפטניות מן השורה הראשונה, בעלות מומחיות בגירושין, בדיני משפחה וירושה.

עורכת דין לענייני משפחה וגירושין

עו"ד רות דיין-וולפנר הינה בעלת תואר LL.B במשפטים מאוניברסיטת תל-אביב וכן תואר בקרימינולוגיה מאוניברסיטת בר-אילן אשר סיימה את לימודיה האקדמאים בהצטיינות.

לאחר הסמכתה כחברה בלשכת עורכי הדין עברה עו"ד רות דיין-וולפנר השתלמויות תעודה רבות בארץ ובניו-יורק בתחום דיני המשפחה ובתחום הגישור המשותף.

בשנת 2003 חברה עו"ד רות דיין – וולפנר את הספר "המדריך הישראלי לגירושין", אשר מאז יציאתו לאור משמש כמורה דרך לאלפי מתגרשים.

בשנת 2019 יצא בהוצאת סטימצקי ספרה השני, קארמה איז-א-ביץ': מיומנה של עו"ד גירושין. בשנת 2022 יצא לאור ספרה "בית הספר לקארמה" בהוצאת ידיעות אחרונות לעמוד הספר >>

עורכת דין רות דיין וולפנר היא בעלת הפודקסאט המצליח בית הספר לקארמה טובה שזכה למעל מליון האזנות. בנוסף היא יוזמת ומייסדת פורטל הגירושין גטup –  אחד מהאתרים המובילים בתחומו – וכן את פורטל הצוואות וירושות Lareshet העוסק בתחום דיני הירושה, כמו כן עו"ד רות דיין היא בעלת בלוג מצליח הזוכה לפופולאריות רבה, ובו היא מעלה מדי שבוע סיפורים מעולמה המקצועי והאישי.

מאמרים מקצועיים פרי עטה מפורסמים תכופות באמצעי התקשורת והיא מרבה להופיע בערוצי התקשורת השונים, בטלוויזיה וברדיו.

עו"ד ונוטריונית רות דיין-וולפנר ידועה בזכות מקצוענות חסרת פשרות, הבנה מקיפה של כלל ההיבטים המורכבים של תחום דיני המשפחה על כל ענפיו, יחס אישי ואינטליגנטי ללקוח תוך תוצאות אפקטיביות הבאות לידי ביטוי בהשגת מטרות הלקוח. הצלחה מוכחת.

על עו"ד רות דיין-וולפנר מתוך כתבת עומק אודותיה שהתפרסמה באפריל 2015 במגזין היוקרתי ליידי גלובס:

"מה הנכסים שהביאו אותך למקום הנוכחי? השילוב של היכולת לזהות חוזקות וחולשות, ולדעת איך יראה התיק כבר בפגישת הייעוץ הראשונה, יחד עם היכולת להבחין בין עיקר לטפל, ולברור את הטענות החזקות ביותר עבור הלקוח.

יש לי גם חשיבה מהירה ויכולת תגובה בזמן אמת, כלומר באולם בית המשפט.

"כשאני מופיעה בבית המשפט, ובמיוחד כשאני חוקרת בחקירה נגדית, העולם כולו נעלם. אני מפעילה אינסטינקטים של נמרה – מגיבה במהירות האור, חושבת כמה צעדים קדימה, ולא מרפה עד שאני משיגה את מה שאני רוצה

אני יכולה לבוא חולה לדיון, וברגע שאני צריכה לחקור, הכל נעלם. אני מסוגלת לעמוד 3-4 שעות על עקבים גבוהים ולחקור חקירה נגדית בלי להרגיש שהזמן עבר".

עורכת דין גירושין
עורכת דין גירושין

ובנימה אישית

ילידת 1969, גרה בתל אביב.

משפחה: אמא לאופיר ואסף.

אבא של אופיר ואסף – ניב דיין ז"ל – היה ויהיה תמיד חלק בלתי נפרד מהמשפחה.

בשעות הפנאי: מטיילת בעולם, רצה למרחקים ארוכים וצוללת עם כרישים.

אם לא הייתי עורכת דין הייתי: סוכנת מוסד.

אני מאמין על קצה המזלג

כל משבר הוא הזדמנות להצלחה אם רק חיים במודעות, בוחרים את הבחירות הנכונות, לוקחים אחריות על כל מה שקורה, שואפים כל הזמן להעלאת הסטנדרטים, מציבים מטרות ופועלים להשגתן, ולא שוכחים לעולם להכיר תודה על כל הטוב בחייכם. והכי חשוב, קודם כל תהיו בני אדם, כי אם לא, קארמה איז-א-ביץ.

(עו"ד רות דיין – עורכת דין גירושין)

עורכת דין רות דיין-וולפנר
[elementor-template id="6761"]
[elementor-template id="4740"]

לתיאום פגישת ייעוץ
עם עו"ד רות דיין

    מעדיפים להשאיר פרטים טלפונית? 03-6708888
    התחייבות לדיסקרטיות מוחלטת

    לקבלת ייעוץ משפטי פרטני