[contact-form-7 id="5994" title="הרשמה לרשימת תפוצה"]
פינוק ששובר שיאים: אמריקנית בת 18 תבעה לאחרונה מהוריה שישלמו את שכר הלימוד שלה בנוסף ל-650 דולר בחודש כי היא "לא עצמאית כלכלית". מה היה קורה אילו תביעה דומה הייתה מוגשת בישראל?
מתגרשים? היזהרו כאשר אתם תובעים מחצית ממניות החברה של בן הזוג. כדי להימנע ממצבים בהם צד להליך הגירושין תובע לקבל שווי מניות בחברה אבל מוצא עצמו חייב במחצית
בחיים אידיליים איריס לא חוזרת אל תומר. כשאת בשיאך ומביטה בו ממרחק הזמן, את מסוגלת לראותו כמו שהוא: משעמם, מעליב, אדיש ומנוכר. מגבר כזה צריך
ביהמ"ש העליון קבע בפסק דין תקדימי כי אדם ישלם מזונות לילדים שאימצה בת זוגו, אף שהוא לא אימץ אותם. במאבק בין הצורך לעשות צדק והצורך לעשות משפט יש למצוא כללים ברורים
גם אם ההחלטה להתגרש היתה של שניכם וגם אם את עדיין שוקלת את הרעיון בינך ובין עצמך, השליטה במידע העדכני והמדויק ביותר היא נכס שאת חייבת לעצמך…