צהרים טובים רות,
היום ניתן תוקף להסכם הגירושין .
רציתי להודות לך על עזרתך הרבה והסבלנית בתהליך,
על הצלחתך להביא עבורי את המיטב שניתן בסיטואציה זו
ולא רק בהקשר הכספי.
הרגשתי שאת קשובה ומסייעת מניסיונך הרב וממקצועיותך.
כמובן תודה גדולה לכל שאר הצוות המקצועי במשרד
שהייתי איתן בקשר ( מיכל רובינזון בעיקר ).
תבוא עליכן הברכה
תודה רבה רבה ק.ב.
לרותי, ליאת, גיטי וצוות המשרד המדהים, ברצוני להודות על עבודתכם המקצועית, העניינית והממוקדת. לאורך כל הזמן היה טיפול מסור ויעיל בענייני. התיק שלי דרש הרבה אורך
איך מסכמים שנה? אתחיל בלומר שאין מספיק מילים שיתארו את ההודיה שלי כלפיכם על התמיכה, הליווי הצמוד והמקצועי שקיבלתי ממכם. זו שנה שהלכתם איתי יד ביד באומץ
לרותי ומור היקרות, רציתי להודות לכן על העבודה המדהימה, על המקצועיות, על התבונה, הרגישות הייעוץ והתמיכה. אתן ממש צוות לעניין!! מאחלת לכן הצלחה בהמשך. בהערכה
