הי רות, רציתי לומר תודה על הפגישה. מעבר לשליטה בחומר והפן המקצועי שהפגנת הגישה האנושית והרוח שבה התנהלה הפגישה הרשימו אותי מאד. אני מאוד מקווה שלא אזדקק לשרותיך המקצועיים בעתיד..אבל בכל זאת אם אגיע לשם – שוכנעתי שיש על מי לסמוך.
א.ב.
עדיין במילואים, תפסתי שניה של שקט, להודות על המסע המשותף שעברנו, על הרגישות שגיליתן, הכוח והעוצמה שנתתן לי, הביטחון המוחלט שאנחנו עושות את הדבר הנכון בדרך שהתאימה לי.
01 אוג, 2003
עזרה והיחס החם
עו"ד רות, המון תודה על העזרה והיחס החם ברגעים קשים ביותר…
א.ב.
29 דצמ, 2022
רציתי להודות לך שתמיד היית, ועודך, שם בשבילי
לטלי היקרה והאהובה!
תמיד ידעתי שיש לי עו"ד מוכשרת
אבל רק עכשיו, אחרי מספר חודשים מהגט,
יש דברים שמתבהרים.
רציתי
אנו משתמשים בעוגיות כדי לשפר את חוויית הגלישה שלך. מדיניות פרטיות