לרות, שלי ואודי
תודה מקרב לב.
ראשית תודה על המקצועיות ונחישות בלו"ז קצר ולחוץ שהביאו ל 100% מהתוצאה הרצוייה.
אבל מעבר לכך תודה רבה על התמיכה, הבטחון שנתתם,
05 יונ, 2017
יש!!!
לרותי, ליטל ולכל צוות המשרד,
תודה על שהבאתן אותי במקצועיות, ברגישות לסיום שמילה אחת יפה לו: יש!!!
באהבה,
ק.
אנו משתמשים בעוגיות כדי לשפר את חוויית הגלישה שלך. מדיניות פרטיות