רות וטלי אהובות,
בטוח עשיתי משהוא טוב שבורכתי בכן.
אמזונות לוחמות דור 5.
בתקופה הכה ארוכה ומתאגרת בחיי. והיא מאתגרת.
כשאתן איתי ולצידי עם הידע הרב, התיחכום,
01 נוב, 2010
אני מאד מרוצה מהתוצאה של ההסכם
לרותי ושירלי שלום אני רוצה להודות לכן מקרב לב על כל מה שעשיתם בשבילי. אחרי שקצת יצאתי מההלם , אני מאד מרוצה מהתוצאה של ההסכם.תודה רבה על הסבלנות הרבה , על התמיכה בכל השלבים.לאורך
12 אוג, 2016
הרגשתי שאני בידיים הכי טובות
נתתן לי להרגיש שאכפת לכן. לא 'עוד תיק במשרד'. שאתן קשובות ומאמינות בי. מהרגע הראשון שנכנסתי למשרד הרגשתי שאני בידיים הכי טובות ושביחד כאן כדי לצלוח תקופה לא פשוטה ולנצח,
אנו משתמשים בעוגיות כדי לשפר את חוויית הגלישה שלך. מדיניות פרטיות