בתהליך כל כך מורכב חייבים לדעת להפריד בין האמוציות לבין השכל, ובזה יחודה של רות דיין, אחת הנשים החכמות שפגשתי, שמאפשרת לך לקבל החלטות ממקום רגוע, חכם ורגיש.
לכל חברותי המלצתי ואמשיך להמליץ תודה.
צהרים טובים רות,
היום ניתן תוקף להסכם הגירושין .
רציתי להודות לך על עזרתך הרבה והסבלנית בתהליך,
על הצלחתך להביא עבורי את המיטב שניתן בסיטואציה זו
ולא רק
01 דצמ, 2004
נלחמת בשבילי
לעו"ד רות דיין – אני לא יודעת איפה להתחיל. נראה לי שעברנו תקופה ארוכה ביחד של עצבים/בכי – ואת תמיד היית מרגיעה. בבית המשפט – נלחמת בשבילי. ברבנות – השגת לי גט זריז.
01 דצמ, 2012
אני מודה לך על הכל
ליאתי היקרה, אחרי כמה ימים של התאוששות ונפילת מתח אחרי הדיון אני מוצאת לנכון לכתוב לך. אני רוצה להודות לך על הליווי ההדוק בשנה האחרונה במסלול הלא פשוט בדרך לגירושין. הגעתי
אנו משתמשים בעוגיות כדי לשפר את חוויית הגלישה שלך. מדיניות פרטיות