לרותי וענבל היקרות,
הגיע השעה שלי לצאת לדרך חדשה…
תודה רבה על הייעוץ ןהליווי בתהליך המורכב,
לא הייתי יכולה לעשות זאת בלעדיכן
ש.פ
01 נוב, 2008
הערכתי והתרשמתי מאד מיושרך המקצועי
רות שלום. רצינו להודות לך על היעוץ שקיבלנו ממך – גם אני וגם א. יצאנו מהפגישה בהרגשה טובה ובראיה יותר ברורה של המצב והבנת דרך הפעולה. הערכתי והתרשמתי מאד מיושרך המקצועי
10 יונ, 2021
תמיד זמן נכון לומר תודה
אמצע הדרך… סיכום ביניים
תמיד זמן נכון לומר תודה. תודה רותי ומור על פסק דין שהוא מעבר לכל תרחיש הכי אופטימי שהיה לנו.
לפני כשנתיים וחצי הגעתי למשרד שלך, רותי,
אנו משתמשים בעוגיות כדי לשפר את חוויית הגלישה שלך. מדיניות פרטיות