[contact-form-7 id="5994" title="הרשמה לרשימת תפוצה"]
לרות ושלי, המון תודות עבור עבודה מקצועית ומאומצת, ולא פחות חשוב על יחס אישי ואנושי. מאחל לכן, וליקרים לכן, שנה טוב ומתוקה, וברוח ימים אלו במיוחד הרבה בריאות. שיהיה
רות, טלי היקרות וצוות המשרד, עברנו עוד שלב… אני יודעת שזה תם ולא נשלם (מתפללת שכן). רוצה בינתיים להנות ולהודות לכן על הרגע. כן, עננה יושבת לי על הכתפיים והלב
היי רותי, אני רוצה להגיד לך דבר אחד שנתן לי להרגיש מאוד טוב בעבודה איתך. למרות שאת עובדת לפי חיוב שעות בכל זאת דחפת לכיוון הסכם סופי ולא התנהלות ארכה בבתי משפט
לרותי ומור היקרות,
רציתי להודות לכן על העבודה המדהימה, על המקצועיות, על התבונה, הרגישות הייעוץ והתמיכה.
אתן ממש צוות לעניין!!
מאחלת לכן הצלחה בהמשך.
בהערכה ובתודה…
לרות וטלי היקרות, כשהגעתי למשרדכן הייתי אבודה, המומה, מבולבלת וקהת חושים. בחוכמה, במקצועיות, במסירות וברגישות נטעתן בי בטחון, תחושת ערך ואופטימיות והבאתן אותי
רותי יקרה תודה על הפרגון והתמיכה בענין עיכוב היציאה ל…. אני מברכת אותך בשנה של הרבה אהבה, שמחה בלב בריאות ושפע. ו.ל.
רות – תודה על כל העזרה והתמיכה, המילים הנכונות ברגעים הקשים יהי רצון שיהיה לך ולכל משפחתך פורים שמח וחיים שמחים ש.ר.