"לרותי המיוחדת והיחידה, אני עדיין מרוגשת ונסערת מכל מה שעברתי אתמול בבית המשפט לצידך, איןלי ספק שהובלת מהלך מבריק חכם בתזמון מעולה. בשבילי התוצאות בלתי נתפסות ועדיין לא מעכלת את החלטות. אני מבקשת להודות לך מהמקום הכי עמוק בלב ולחבק אותך מאהבה, בלעדייך זה לא היה קורה, ליווית אותי בשעות הכי קשות, היית קשובה לי בכל רגע וחיזקת אותי ברגעים הקשים ביותר. השרית עליי ביטחון והרגשתי שגם בעיניים עצומות אני אחריך באש ובמים. אין לי מושג מה הייתי עושה בלעדייך!
ושוב תודה ענקית לך ולליטל ולכל הצוות שלצידך."
מ.ש.
מהרגע הראשון שהגעתי אליך הרגשתי שאני במקום בטוח. ראיתי מיד את האסרטיביות לצד רכות, דבקות במטרה לצד הקשבה והכלה. ידעתי שתלכי איתי את כל הדרך ויחד ננצח את הכל.
רות יקרה, בהכרת תודה עמוקה לך על דאגתך ל-י' ומשפחתה. הרגשתי כעת להודות לך בסיום של הגירושין, אחרי שכל הנושאים הכספיים הסתיימו בין י' ל-ד' תודה לאל! ומתוך כך הרגשתי
רותי וטלי יקרות, אמא ואני ישבנו לקפה ונשמנו את הנשימה המשוחררת הראשונה זה חודשים. תודה רבה על העבודה המאומצת והיצירתית, על ההבנה והתמיכה והחיבוק. אני משערת שתפוג
