לעו"ד רות דיין – רצינו לכתוב לך כמה מילות הערכה על תשומת הלב האישית והחמה על המסירות ובעיקר על ההקשבה וכמובן על העבודה הראויה למחמאה. מספרים…שלכל אדם יש תיק על הגב ובו מסופר על חייו… תודה שאיפשרת לנו לפתוח את התיק ולעשות אותו יותר קל
ו.א.ה.
רותי היקרה: אין לי מילים להודות לך על היחס החם, על הייעוץ המחבק ועל ההתייחסות הכל כך אנושית עם ע. הוא יצא המום ממך, מאישיותך ותובנותייך שעזרו לו כל כך לסדר את המך התנהלותו
01 נוב, 2022
מודה לבורא עולם שאתן עורכות הדין שלי
רות, טלי היקרות וצוות המשרד,
עברנו עוד שלב…
אני יודעת שזה תם ולא נשלם (מתפללת שכן). רוצה בינתיים להנות ולהודות לכן על הרגע.
כן, עננה יושבת לי על הכתפיים והלב
01 מרץ, 2010
כנראה שיש לך כוחות על
לרות תותחית על !בוקר טוב. עוד לא הספקתי להודות לך, אך חיכית שהכל יסתיים. לא חלמתי בחלומות הכי ורודים שלי שתצליחי לעשות זאת בשתי פגישות (או בכלל) את קוסמת – כנראה שיש
אנו משתמשים בעוגיות כדי לשפר את חוויית הגלישה שלך. מדיניות פרטיות