מייד לאחר שהתגרשתי

מייד לאחר שהתגרשתי
18 אוג, 2016

מייד לאחר שהתגרשתי, לפני כמעט שנתיים, (ועם הסכם חתום ומאושר ע"י בית המשפט), החלה מלחמת התשה מולי. מהר מאוד מצאתי עצמי נכנס בחשש אל משרדה של עו"ד רות דיין, עם אלף שאלות והתלבטויות.
מייד הבנתי שאני בידיים טובות. מאוד טובות. נתקלתי בידע ובטחון במה ואיך שנכון לעשות. איך ממשיכים ומחפשים ברגישות פשרה בדרכי שלום, למרות ההתנהלות הכוחנית מהצד השני, מבלי לוותר על גבולות ההגיון. חשוב היה לרות שגם אם לא נגיע לפשרה נדע, היא ואני, שעשינו הכל כדי לסיים בטוב ובהקדם, גם אם המשמעות לתת יותר ממה שנקבע וממה שמגיע.
לצערנו כל זה לא הועיל. הצד השני רצה הרבה יותר ונכפתה עלינו מלחמה מול עו"ד הנחשבת מהמובילות בשוק. בשלב הזה רות צירפה להגנה את עו"ד ניצן יריב ויחד הפכנו לצוות מנצח! רות נטעה בי ביטחון זהיר שמאחר והצדק איתי ושבית המשפט לא טיפש, שזו המסקנה שיגיע אליה – במילים אחרות "נדבוק באמת ויהיה בסדר". בתבונה, ברגישות ובנחישות ביצענו יחד עבודת הגנה למופת ואת התוצאות ניתן היה לראות כבר מהדיון המקדים.
היום אנחנו ניצבים לאחר הסכם חדש חתום ומאושר עם הישג מרשים מאוד ביד. מעבר לכך, הקשר האישי והחם שנוצר עם רות וניצן הוא נכס בפני עצמו וגם על כך אני מודה ומברך.
תודה רבה ולהתראות בשמחות (-: ל.נ.
[elementor-template id="4740"]

לתיאום פגישת ייעוץ
עם עו"ד רות דיין

    מעדיפים להשאיר פרטים טלפונית? 03-6708888
    התחייבות לדיסקרטיות מוחלטת

    לקבלת ייעוץ משפטי פרטני