רות יקרה, זכיתי להכירך לפני כשנה, בנסיבות לא מחייכות במיוחד. התגלית כעו"ד יוצאת דופן מן השורה הראשונה, מקצועית והגונה. אבל…מעל הכל היית אדם..אדם הקשוב ללקוח כמו
19 יול, 2021
מבקש לומר תודה ענקית
רות היקרה,
עכשיו שיש הסכם והכל הסתיים 🙂
מבקש לומר תודה תודה תודה ענקית
לך וללימור!
בברכה,
נ.ג
01 ספט, 2002
לכל אדם יש תיק
לעו"ד רות דיין – רצינו לכתוב לך כמה מילות הערכה על תשומת הלב האישית והחמה על המסירות ובעיקר על ההקשבה וכמובן על העבודה הראויה למחמאה. מספרים…שלכל אדם יש תיק על
אנו משתמשים בעוגיות כדי לשפר את חוויית הגלישה שלך. מדיניות פרטיות