לורד רותי וכל הצוות, תודה מכל הלב על כל העבודה והמאמץ שאתם משקיעים !! כל הכבוד על התוצאות !! אתם אכפתיים, מקצוענים, ונותנים הרגשה טובה ללקוח.
ממני ג´.מ
רותי יקרה,
ליווית אותי כעורכת דין במשפט מורכב וארוך שהתנהל 4 שנים והגיע בימים אלה לסיומו.
נפלה בחלקי הזכות להתבונן בך בהערצה גדולה, נלחמת עבורי בדיונים שנערכו
29 ספט, 2016
היית לי כמלאך משמים!
לרות היקרה!
אין מילים…
היית לי כמלאך משמים!
תודה מעומק הלב, שתהא לך שנה טובה ומבורכת ומשאלות ליבך התגשמו לטובה וברכה
א.ל.