רות, אהבתי להיות עימך בקשר גם כשבכיתי וכעסתי – ידעתי שתרגיעי אותי ותצליחי לשדר לי רוגע והגיון – מה שנקרא שכל ישר…עזרת לי לראות את האור שמציץ לעברי בקצה האחר, אור התקווה להצליח יותר טוב בפעם הבאה! תודה !!
ש.ס.
לרות ורד ונאוה – תודה מקרב לב על היחס החם, המסור והאנושי. לעולם לא אשכח אתכן! מה שבטוח, אם יהיו לי בעיות משפטיות, אני יודעת למי לפנות. תודה, אוהבת
ד.
01 מרץ, 2010
כנראה שיש לך כוחות על
לרות תותחית על !בוקר טוב. עוד לא הספקתי להודות לך, אך חיכית שהכל יסתיים. לא חלמתי בחלומות הכי ורודים שלי שתצליחי לעשות זאת בשתי פגישות (או בכלל) את קוסמת – כנראה שיש
02 יונ, 2018
זה הרגע לומר תודה
רותי וטלי יקרות,
אמא ואני ישבנו לקפה ונשמנו את הנשימה המשוחררת הראשונה זה חודשים. תודה רבה על העבודה המאומצת והיצירתית, על ההבנה והתמיכה והחיבוק.
אני משערת שתפוג
אנו משתמשים בעוגיות כדי לשפר את חוויית הגלישה שלך. מדיניות פרטיות