לרות/ליאת ולכל הכוח הנשי, החזק והיפה ביותר…
מאחלת לכולכן שנה רצופה הצלחות והשגים, בזכות המקצועיות, הנחישות, הסבלנות והאכפתיות שלכן! הרבה בריאות, רוגע, שלווה ואהבה. תודה מיוחדת על הטיפול המסור בענייני, תמשיכו לעשות חיל ולהיות לביאות כמו שאתן!
א.ד.
רציתי שוב להגיד תודה על כל העבודה הקשה, ההקרבה הרבה והאנושיות האמיתית מצידכם. לא חסכתם במאמצים ובנכונות לתת מעצמכן מעל ומעבר. אני עדיין לא מעכל את גודל הניצחון וההצלחה…
25 יונ, 2017
אין ספק שהחיים יותר מתוקים עכשיו
רות היקרה
רציתח לומר תודה ענקית על היחס, הטיפול, האכפתיות, הסבלנות והייצוג המסור והעוצמתי שהפגנת. ככ שמחה שהדבר הזה נגמר ונגמר בצורה חיובית ובלי האשמות שווא. חייבת
01 דצמ, 2012
אני מודה לך על הכל
ליאתי היקרה, אחרי כמה ימים של התאוששות ונפילת מתח אחרי הדיון אני מוצאת לנכון לכתוב לך. אני רוצה להודות לך על הליווי ההדוק בשנה האחרונה במסלול הלא פשוט בדרך לגירושין. הגעתי
אנו משתמשים בעוגיות כדי לשפר את חוויית הגלישה שלך. מדיניות פרטיות