היי רות,
תודה מקרב לב על כל העזרה, התמיכה, ההבנה, ובעיקר הלחימה העיקשת עבור בני XXX ועבורי. רוצה להאמין שהמצב ירגע וישתפר לטובת XXX.
מודה לך, לאלינה, לניצן ולשלי מכל הלב.
תודה רבה יום מקסים ר.ב.
הי רות, רציתי לומר תודה על הפגישה. מעבר לשליטה בחומר והפן המקצועי שהפגנת הגישה האנושית והרוח שבה התנהלה הפגישה הרשימו אותי מאד. אני מאוד מקווה שלא אזדקק לשרותיך המקצועיים
רותי יקרה תודה על הפרגון והתמיכה בענין עיכוב היציאה ל…. אני מברכת אותך בשנה של הרבה אהבה, שמחה בלב בריאות ושפע. ו.ל.
רות היקרה, איזה מסע עברנו יחד… הגעתי אליך כשהקרקע נשמטה לי מתחת לרגליים. ככה, בלי שום התראה מוקדמת – הבית שלי, העוגן שלי – עמד על סף פירוק. ואם זה לא
