לרותי ושירלי שלום אני רוצה להודות לכן מקרב לב על כל מה שעשיתם בשבילי. אחרי שקצת יצאתי מההלם , אני מאד מרוצה מהתוצאה של ההסכם.תודה רבה על הסבלנות הרבה , על התמיכה בכל השלבים.לאורך
24 דצמ, 2015
קיבלתי את הבשורה הטובה ואין מאושרת ממני
בוקר טוב ומאושר רות,
קיבלתי את הבשורה הטובה ואין מאושרת ממני.
אודה על האמת השופטת מאוד מצאה חן בעיניי עם "העיקצוצים" הקטנים וההומור שהשחילה.
וכמובן אני
01 ינו, 2014
אני רוצה לנצל את ההזדמנות להגיד לך מספר מילים
ליאת שלום, אני רוצה לנצל את ההזדמנות להגיד לך מספר מילים. תודה על כל הלייוי המקצועי והתמיכה האישית במהלך השנתיים האחרונות היית לי למשענת ורציתי להגיד לך תודה רבה ! הוקל
אנו משתמשים בעוגיות כדי לשפר את חוויית הגלישה שלך. מדיניות פרטיות