רותי וליטל היקרות,
תתגמדנה המילים ותקצר היריעה מלהביע מילות תודה והערכה על הידע והמקצועיות שלכן, הדיוק, המשפטנות הגבוהה, על כל שעה ושעה, על כל דמעה וכל חיוך שהוצאתן ממני, על תשומת הלב האישית והחמה על היסודיות וההתחשבות בכל פרט, על המסירות, היחס האישי והסבלנות אין-קץ. נתתן לי להרגיש שאכפת לכן. לא "עוד תיק במשרד". שאתן קשובות ומאמינות בי. מהרגע הראשון שנכנסתי למשרד הרגשתי שאני בידיים הכי טובות ושביחד כאן כדי לצלוח תקופה לא פשוטה ולנצח, והוכחתן שאפשר לנצח גם בלי לצעוק ולהתלהם, ואם לא היה זה בדלתיים סגורות הייתי שרה בקולי קולות את שיר הניצחון (לא הפרזתן בתיאור האושר, קפיצות השמחה והכרת התודה). תודה על הכל ועוד, אתן חלק מהלב והמשפחה.
אוהבת, מעריכה ומחקבת. ש.ב.
לכבוד עו"ד רות דיין-וולפנר – לכבוד ולעונג הוא לי להודות לך מקרב לב על אופן התייחסותך וטיפולך המסור בתביעה שהוגשה נגדי ע"י משרד עוה"ד…. לביהמ"ש לענייני משפחה
איך מסכמים שנה? אתחיל בלומר שאין מספיק מילים שיתארו את ההודיה שלי כלפיכם על התמיכה, הליווי הצמוד והמקצועי שקיבלתי ממכם. זו שנה שהלכתם איתי יד ביד באומץ
רותי וליטל, ברגישות, נחישות ומקצוענות אתן מובילות אותי (שוב) לניצחון והגשמת האמת שלי! אתן נהדרות. תודה מכל הלב! ש.ב
