"תתגמדנה המילים ותקצר היריעה מלהביע מילות תודה והערכה על הידע והמקצועיות שלכן, הדיוק, המשפטנות הגבוהה, על כל שעה ושעה, על כל דמעה וכל חיוך שהוצאתן ממני, על תשומת הלב האישית והחמה על היסודיות וההתחשבות בכל פרט, על המסירות, היחס האישי והסבלנות אין-קץ."
ש.ב.
לורד רותי וכל הצוות, תודה מכל הלב על כל העבודה והמאמץ שאתם משקיעים !! כל הכבוד על התוצאות !! אתם אכפתיים, מקצוענים, ונותנים הרגשה טובה ללקוח. ממני ג´.מ
מילות תודה והודיה, להודות מהלב, בהתכוונות אמיתית. רות יש לך צוות שנבחר בקפידה. רעות ולימור התנהגו איתי
לרותי, שירלי וצוות המשרד: רותי אלייך באופן אישי, הנני רוצה להודות לך על היחס המדהים שקיבלתי ממך על יעוץ מקצועי ללא דופי. על הליווי שלך לאורך התקופה הקשה שאני עוברת, גם
