לרותי ושירלי שלום אני רוצה להודות לכן מקרב לב על כל מה שעשיתם בשבילי. אחרי שקצת יצאתי מההלם , אני מאד מרוצה מהתוצאה של ההסכם.תודה רבה על הסבלנות הרבה , על התמיכה בכל השלבים.לאורך
01 יונ, 2013
התגלית כעו"ד יוצאת דופן מן השורה הראשונה
רות יקרה, זכיתי להכירך לפני כשנה, בנסיבות לא מחייכות במיוחד. התגלית כעו"ד יוצאת דופן מן השורה הראשונה, מקצועית והגונה. אבל…מעל הכל היית אדם..אדם הקשוב ללקוח כמו
01 ספט, 2004
תעמדי לצידי עד הסוף
לרותי, אסירת תודה לך על שליווית אותי בתקופה הקשה ביותר שלי, על שניהלת את הקרב הגדול של חיי באלגנטיות מעוררת כבוד והתפעלות והיית תמיד מלאת מוטיבציה לפחות כאילו נלחמת
אנו משתמשים בעוגיות כדי לשפר את חוויית הגלישה שלך. מדיניות פרטיות