אמצע הדרך… סיכום ביניים
תמיד זמן נכון לומר תודה. תודה רותי ומור על פסק דין שהוא מעבר לכל תרחיש הכי אופטימי שהיה לנו.
לפני כשנתיים וחצי הגעתי למשרד שלך, רותי,
20 יונ, 2016
ליוויתן אותי בשעת מצוקה
לרותי וליטל אהובותיי,
ליוויתן אותי בשעת מצוקה, ביד בוטחת, באהבה, ביושר, בשכל רב ובמקצועיות שאין שנייה לה.
לפני הכל ולא פחות חשוב, אתן בני אדם,
עם לב רחב ונשמה
26 מאי, 2018
מקצועיות, חכמה, רגישות וחברות
רות וענבל היקרות, ריגשתן אותי מאוד. השילוב שלכן של מקצועיות, חכמה, רגישות , פרגון וחברות- לא מובן אליו וראוי להערכה. תודה שהקשבתן, כוונתן לדרך הנכונה, ידעתן לחזק כשצריך,
אנו משתמשים בעוגיות כדי לשפר את חוויית הגלישה שלך. מדיניות פרטיות