רות המדהימה!!!
יצאנו עכשיו מבית משפט. בשעה טובה ההסכם אושר.
אין לי מילים בפה, ואני כמובן ממש לא מסיימת ככה – אני אגיע בעזרת השם אחרי החג אליך למשרד כמו שצריך ❤️
בינתיים,
30 אוק, 2017
תודה על המילים הטובות
לעו"ד רות דיין
תודה רבה על היעוץ אתמול, על המילים הטובות המחזקות ועל התמיכה שלך, של גיטי ושל צוות המשרד.
שלחת אותי עם הרבה שיעורי בית, אין לי בעצם מה למהר אבל
22 אוק, 2018
אדם שמבין אותך מהרגע הראשון
לרות היקרה!
אישה מדהימה, עורכת דין משכמה ומעלה, אישה יפיפיה, כחמה ואינטליגנטית ובעיקר אדם שמבין אותך מהרגע הראשון.
בזכות התמיכה שלך ושל ליטל מרגישה שזכיתי בחיים
אנו משתמשים בעוגיות כדי לשפר את חוויית הגלישה שלך. מדיניות פרטיות