מהרגע הראשון שהגעתי אליך הרגשתי שאני במקום בטוח.
ראיתי מיד את האסרטיביות לצד רכות, דבקות במטרה לצד הקשבה והכלה.
ידעתי שתלכי איתי את כל הדרך ויחד ננצח את הכל.
ר.ש.
רות, טלי ויערה היקרות, כמה טוב שאתן קיימות. כמה טוב שאתן איתי. כמה טוב הביטחון שאני בידיים טובות, נכונות ומנצחות. רות, החכמה עם הלב הענק. ה- DNA של המשרד
רותי היקרה. אפתח בלומר שאני מרגיש (מה מרגיש, יודע שאני) בר מזל שהגעתי למשרדך. לאחר שנים רבות של טיפול מסור בחסויה, שלא כאן המקום לפרט את מסכת חייה הקשים והאומללים,
לרות היקרה! אין מילים… היית לי כמלאך משמים! תודה מעומק הלב, שתהא לך שנה טובה ומבורכת ומשאלות ליבך התגשמו לטובה וברכה א.ל.
