"ליווית אותי בשעות הכי קשות, היית קשובה לי בכל רגע וחיזקת אותי ברגעים הקשים ביותר. השרית עליי ביטחון והרגשתי שגם בעיניים עצומות אני אחריך באש ובמים. אין לי מושג מה הייתי עושה בלעדייך!"
מ.ש.
אני יודעת…אבל בא לי לכתוב לך משהו: לפני 6 שנים הגיעה אלייך למשרד אישה בת 57 מבוהלת ומפוחדת. נחושה לעשות מעשה אבל לא יודעת מאיפה להתחיל ובעיקר אחוזת פחד. את ראית אותה,
רות היקרה רציתח לומר תודה ענקית על היחס, הטיפול, האכפתיות, הסבלנות והייצוג המסור והעוצמתי שהפגנת. ככ שמחה שהדבר הזה נגמר ונגמר בצורה חיובית ובלי האשמות שווא. חייבת
רותי יקרה…אני רוצה להודות לך מכל הלב ❤️ על הדיון היום ובכלל על הכול. לא מקרי שהיום יום האשה הבינלאומי ואנחנו שוב זכינו ובגדול כשאת מנצחת על הכול… בענק…זו הרגשה
