"ליווית אותי בשעות הכי קשות, היית קשובה לי בכל רגע וחיזקת אותי ברגעים הקשים ביותר. השרית עליי ביטחון והרגשתי שגם בעיניים עצומות אני אחריך באש ובמים. אין לי מושג מה הייתי עושה בלעדייך!"
מ.ש.
רות שלום אני רוצה להודות לכם על ערב הלקוחות שערכתם. הערב היה מהנה ומזמין. היה נחמד לפגוש את כל הצוות וההרצאה המבדרת היתה בהחלט חידוש מרענן. שוב תודה על
מייד לאחר שהתגרשתי, לפני כמעט שנתיים, (ועם הסכם חתום ומאושר ע"י בית המשפט), החלה מלחמת התשה מולי. מהר מאוד מצאתי עצמי נכנס בחשש אל משרדה של עו"ד רות דיין, עם אלף שאלות
רותי יקרה, באופו סימלי עם בוא האביב וחג החירות, מגיעה הסאגה לקיצה. תודה ענקית מקרב לב על כל הטיפול המקצועי והאנושי, תשומת הלב וההשגים. בהזדמנות זו מאחל לך פסח שמח, ג.ש.
