הי רות, רציתי לומר תודה על הפגישה. מעבר לשליטה בחומר והפן המקצועי שהפגנת הגישה האנושית והרוח שבה התנהלה הפגישה הרשימו אותי מאד. אני מאוד מקווה שלא אזדקק לשרותיך המקצועיים בעתיד..אבל בכל זאת אם אגיע לשם – שוכנעתי שיש על מי לסמוך.
א.ב.
רותי יקרה, אין מילים בפינו כדי להביע את תודתנו והערכתנו על מה שעשית בשבילנו. מעבר לסכומי עתק שחסכת לנו, אפשרת לנו ועזרת לנו ובזכותך עשינו את הצעד הלא נעים הזה בצורה היפה
26 מאי, 2015
רוצה להודות מעומק ליבי
רוצה להודות מעומק ליבי על עבודתכם הנפלאה והמקצועית. תודה אישית ענקית לאלינה ורות וכמובן לצוות כולו!
ג.ג.
17 אפר, 2022
בשעה טובה ההסכם אושר
רות המדהימה!!!
יצאנו עכשיו מבית משפט. בשעה טובה ההסכם אושר.
אין לי מילים בפה, ואני כמובן ממש לא מסיימת ככה – אני אגיע בעזרת השם אחרי החג אליך למשרד כמו שצריך ❤️
בינתיים,
אנו משתמשים בעוגיות כדי לשפר את חוויית הגלישה שלך. מדיניות פרטיות