רות יקרה שלום,
רציתי לספר לך שביום רביעי האחרון, א' באדר א', אני ו… התגרשנו כדמו"י ברבנות בת"א.
רציתי להודות לך מקרב לב על ליווי מקצועי, רגיש ואמפטי לאורך
02 יונ, 2018
תודה על המקצועיות, הישירות, והחברות
רותי יקרה,
תודה על המקצועיות, הישירות, והחברות. תודה שהיית איתי לאורך כל הדרך!
שניפגש רק במקומות טובים.
נשיקות,
א.נ
10 מרץ, 2019
אתן מוכיחות שהצדק יוצא לאור
רותי, ליטל ושלי היקרות,
כשכותרת כתב התביעה נגדך היא "צדק צדק תרדוף" (דברים ט"ז ב')
ואתן מוכיחות שוב ושוב שהצדק יוצא לאור!
רוצה להביע תודה מכל הלב והערכה
אנו משתמשים בעוגיות כדי לשפר את חוויית הגלישה שלך. מדיניות פרטיות