אני נישאר מרוצה ואסיר תודה

דף הבית משרד עורכי דין רות דיין > מכתבי תודה > אני נישאר מרוצה ואסיר תודה

אני נישאר מרוצה ואסיר תודה
18 דצמ, 2012

רותי היקרה.
אפתח בלומר שאני מרגיש (מה מרגיש, יודע שאני) בר מזל שהגעתי למשרדך. לאחר שנים רבות של טיפול מסור בחסויה, שלא כאן המקום לפרט את מסכת חייה הקשים והאומללים, ניצולת שואה וערירית שרוב שנותיה האחרונות הייתי אני היחיד שהתעניין בה וטיפל בה ובכל צרכיה באהבה ומכל הלב,הלכה הגברת לעולמה וצוואתה על  פיה הייתי אמור לרשת חלק מנכסיה שהתרבו במשך השנים תודות לטיפולי, אבדה ואינה בנמצא. מספר עורכי דין איתם התייעצתי ריפו את ידי בעיקר בטענה, הנכונה כנראה, שבאין צוואה אין ירושה ומאחר ואיני קרוב משפחה ויורש על פי דין אין מה לעשות, חבל על המאמצים ואני אצטרך להסתפק בידיעה שעשיתי מעשים טובים ללא קבלת תמורה.  יצאה הרוח ממפרשי!!!
ואז הגעתי, בהמלצת מכרים, למשרדה של עו"ד רות דיין.
מהרגע הראשון אהבתי, איך בשונה מאחרים, התחברת מיד לספור האנושי של אדם שנרתם במשך למעלה מעשרים שנה לטיפול מסור באשה הערירית שאיש לא דאג לה, יותר מאשר לצד החוקי/פורמאלי. כעסת את כעסי על אותם יורשים שצצו עתה, התנכרו לכל אשר עשיתי וסרבו לחלוק איתי את העיזבון  שנוצר תודות לי. הצעת לפנות לכיוון של תביעת שכ"ט מוגדל עבור כל שנות טיפולי במנוחה כולל שנים בהם לא הייתי אפוטרופוס ממונה – כל כך פשוט ואף אחד לא חשב על זה קודם ולא הציע לי דרך זו.
הורית לי להכין רשימה מפורטת של כל מה שעשיתי למען המנוחה ב 25 השנים האחרונות ומזה בנית תיק
שהצדיק שכ"ט גדול מכל מה שיכולתי לקוות לו. כאן נכנסה לתמונה תמי היקרה שטרחה ללא ליאות ברב חריצות ומסירות ותחת הנחייתך המקצועית הכינה את התיק איתו הגיענו לבית המשפט.
אחרית דבר: נראה שכב' השופטת נדהמה מעצמה ולא הבינה איך גרמת לה לפסוק שכ"ט שלטענתה בתחילת הדיון
לא נפסק אף פעם וכדבריה: ב 18 שנות שפוט לא קיבלה ולא נעתרה לבקשה כזו אם טיעונים שכאלה.
נעשה צדק, קיבלתי שכר הולם לשנים של טרחה והתמסרות רבה, קיבלתי חלק ראוי בעיזבון שגם אם היגיע לי כבר השלמתי, כמעט, עם כך שלא אקבל.
כל זאת, רותי יקרה, תודות לתבונתך המקצועית גישתך האנושית ותעוזתך מול בית המשפט ותודות למסירותה לעניין וחריצותה הרבה של תמי.
– ואני נישאר מרוצה ואסיר תודה.
בהערכה רבה ובתודה גדולה א.ר.

[elementor-template id="4740"]

לתיאום פגישת ייעוץ
עם עו"ד רות דיין

    מעדיפים להשאיר פרטים טלפונית? 03-6708888
    התחייבות לדיסקרטיות מוחלטת

    לקבלת ייעוץ משפטי פרטני