רות ושלי היקרות ❤️
למען האמת לא חשבתי כלל שהתביעה שלי תיגמר ונגיע לפשרה,,
מבחינתי ירדה לי אבן מהלב ומרגישה כעת חופשיה לחיות את חיי ללא העול של דוד על ראשי,,
המשפט
01 אוג, 2003
עזרה והיחס החם
עו"ד רות, המון תודה על העזרה והיחס החם ברגעים קשים ביותר…
א.ב.
01 אפר, 2012
ההקרבה הרבה והאנושיות האמיתית מצידכם
רציתי שוב להגיד תודה על כל העבודה הקשה, ההקרבה הרבה והאנושיות האמיתית מצידכם. לא חסכתם במאמצים ובנכונות לתת מעצמכן מעל ומעבר. אני עדיין לא מעכל את גודל הניצחון וההצלחה…
אנו משתמשים בעוגיות כדי לשפר את חוויית הגלישה שלך. מדיניות פרטיות