תודה על הזכות להכיר ולהיות חלק מהמערך הנהדר הזה

דף הבית משרד עורכי דין רות דיין > מכתבי תודה > תודה על הזכות להכיר ולהיות חלק מהמערך הנהדר הזה

תודה על הזכות להכיר ולהיות חלק מהמערך הנהדר הזה
12 יונ, 2015

בוקר טוב אישה נהדרת.
וידוי קטן: אתמול, מסיבות כאלה ואחרות,  הגעתי אליכן במצב רוח מדוכדך למדי. מהסוג שלא באמת משתלב באירועים חברתיים גדולים, מקסימום חברה טובה.
אבל מהרגע שנכנסתי, והרגשתי את החום, האהבה, הנתינה ואת האנרגיה הטובה שאתן משרות, חשתי איך העמימות שהגעתי איתה הולכת ומתפוגגת , ואיך באורח פלא, היא מתחלפת בתחושה רגועה ובטוחה כאילו הגעתי הביתה. למקום מוכר ומקבל, שתמיד יהיה שם בשבילך.
את התחושה הזו, אני מניחה, חשו גם עשרות האנשים, גברים ונשים, שנכחו שם. כאלו שלאורך שנים אתן מלוות אותן, בטוב וברע, נאבקות איתם, עומדות לצידם, קושרות את חייכן בחייהם, שותפות איתם לצדדים האינטימיים ביותר בחייהם.
הבטתי סביבי וראיתי את האנשים האלה, איש איש וסיפורו, יושבים שם, מחייכים, צוחקים, אוהבים, כשלכולם מכנה משותף אחד: את והמשרד הנפלא הזה שהקמת, עם כל הנשים המהממות, המוכשרות  והמכילות לצידך.
שיא השמחה והאנרגיה המתפרצת היה כמובן, עם ד"ר התלהבות – אין דברים כאלה – שליכד את כולם והדביק בשמחת החיים ובצחוק המתגלגל. גם אני שכחתי לשעה קלה את כל המועקות איתן באתי, ונסחפתי אתו להפוגה מהנה ומשחררת – בדיוק מה שהייתי צריכה.
רותי יקרה. משנה לשנה אני רואה אותך גדלה ומתרחבת, ולבי נמלא גאווה , אהבה והערכה. כל כך נהניתי לראות את האנשים הטובים שבחרת סביבך, את בתך, את דן המקסים והאוהב. כל כך חשוב לאדם להיות בסביבה כזו, ואתן, בדרככן המופלאה, השכלתן ליצור משפחה משלכן, שזר לא יבין. דבר ייחודי ויקר שלא נראה באף משרד עורכי דין אחר, ולדעתי גם באף משרד אחר בכלל.
ועכשיו, כשכולכן כבר רצות – אני בכלל מאחלת לכולכן להמשיך לרוץ למרחקים ארוכים, להשיג עוד ועוד יעדים ומטרות, להגיע לכל ההישגים והסיפוקים שאתן שואפות אליהם במרתון החיים – ולהמשיך להיות אנושיות וטובות כמו שהייתן עד כה.
תודה על הזכות להכיר ולהיות חלק מהמערך הנהדר הזה.
אוהבת מ.
[elementor-template id="4740"]

לתיאום פגישת ייעוץ
עם עו"ד רות דיין

    מעדיפים להשאיר פרטים טלפונית? 03-6708888
    התחייבות לדיסקרטיות מוחלטת

    לקבלת ייעוץ משפטי פרטני