אני רוצה להודות לכם שהייתן כאן בשבילי לאורך כל התקופה הקשה
רות וענבל היקרות,
הגעתי הביתה אתמול בערב אחרי יום מפרך והחבילה המתוקה חיכתה לי אכלתי שתיים מהעוגות הנהדרות ומיד יצאתי לריצה – בכל זאת ייסורי מצפון 🙂
אני רוצה
01 מרץ, 2013
אומרים שעורכי דין רוצים כסף ולא את טובת הלקוח
אומרים שעורכי דין רוצים כסף ולא את טובת הלקוח. אז אומרים. בכל אופן זו לא החוייה שלי מול המשרד שלכם. אני נמצאת איתכם מאמצע 2012, בתהליך גירושין לא פשוט בכלל, והדבר הכי בולט
26 מאי, 2015
רוצה להודות מעומק ליבי
רוצה להודות מעומק ליבי על עבודתכם הנפלאה והמקצועית. תודה אישית ענקית לאלינה ורות וכמובן לצוות כולו!
ג.ג.
אנו משתמשים בעוגיות כדי לשפר את חוויית הגלישה שלך. מדיניות פרטיות