היי רות,
תודה מקרב לב על כל העזרה, התמיכה, ההבנה, ובעיקר הלחימה העיקשת עבור בני XXX ועבורי. רוצה להאמין שהמצב ירגע וישתפר לטובת XXX.
מודה לך, לאלינה, לניצן ולשלי מכל
07 יול, 2020
לאט לאט האימה והפחד פינו את מקומם לתחושת ביטחון
אני יודעת…אבל בא לי לכתוב לך משהו: לפני 6 שנים הגיעה אלייך למשרד אישה בת 57 מבוהלת ומפוחדת. נחושה לעשות מעשה אבל לא יודעת מאיפה להתחיל ובעיקר אחוזת פחד. את ראית אותה,
05 יול, 2015
ההחלטה לעבור אלייך היתה הכי נכונה
רותי רציתי להגיד לך תודה רבה רבה.
אחרי שנתיים של לשבת באולם המתנה ולחכות שהחיים שלי יתחילו, אני סוף סוף מתחילה להתקדם.
זה לא היה קורה בלעדייך וכשהיית איתי בדיון,
אנו משתמשים בעוגיות כדי לשפר את חוויית הגלישה שלך. מדיניות פרטיות