לרות תותחית על !בוקר טוב. עוד לא הספקתי להודות לך, אך חיכית שהכל יסתיים. לא חלמתי בחלומות הכי ורודים שלי שתצליחי לעשות זאת בשתי פגישות (או בכלל) את קוסמת – כנראה שיש לך כוחות על, חוץ מהחדות והחריפות וקליטת אנשים מדהימה.
צ.ב.
רות היקרה,
עכשיו שיש הסכם והכל הסתיים 🙂
מבקש לומר תודה תודה תודה ענקית
לך וללימור!
בברכה,
נ.ג
01 ספט, 2002
לכל אדם יש תיק
לעו"ד רות דיין – רצינו לכתוב לך כמה מילות הערכה על תשומת הלב האישית והחמה על המסירות ובעיקר על ההקשבה וכמובן על העבודה הראויה למחמאה. מספרים…שלכל אדם יש תיק על
29 דצמ, 2022
רציתי להודות לך שתמיד היית, ועודך, שם בשבילי
לטלי היקרה והאהובה!
תמיד ידעתי שיש לי עו"ד מוכשרת
אבל רק עכשיו, אחרי מספר חודשים מהגט,
יש דברים שמתבהרים.
רציתי
אנו משתמשים בעוגיות כדי לשפר את חוויית הגלישה שלך. מדיניות פרטיות